רשת שותפים

תוכניות שותפים/אפיליאייט

היום כבר ברור לכולם כי מי שלא נמצא באינטרנט כאילו אינו קיים. האינטרנט מהווה היום את הבימה המרכזית עליה מתרחשת לא רק התיקשורת הגלובלית באמצעות הדואר האלקטרוני והרשתות החברתיות; המספרים מראים כי מדי שנה אחוז הולך וגדל של חברות ועסקים מעבירים את פעילותם השיווקית והמכירתית אל הזירה האינטרנטית ורואים ברשת כלי מרכזי במינוף ההכנסות.
זירת האינטרנט מאפשרת פרסום ממוקד תוצאות: פרסום המבוסס על לידים איכותיים רק של הלקוחות המתעניינים במוצר שלך או בקיצור תשלום לפי תוצאות בלבד. על ידי שימוש ברשתות שותפים (Affiliate), אתרים המותאמים לקידום במנועי החיפוש וצוות מומחים לשיווק אינטרנטי, אתה יכול היום להגיע לתוצאות מיידיות תוך זמן קצר בהתבסס על עיקרון מקסימום מכירות ומינימום חשיפות.

 

רשת שותפים – מה זה בעצם?

על ידי שימוש בכלי הרשת דוגמאת פייסבוק, גוגל, דיוור ממוקד ואתרים שיווקיים, משווקים המומחים לפרסום ברשת יוצרים קמפיינים ממוקדים לתחומים מסויימים. הרשת מאפשרת בהתאם לנתונים של המשווק לפרסם את הקמפיין שלו בכל הערוצים המתאימים ועל ידי כך ליצור קמפיינים ממוקדים המגיעים לחתך הנכון של הלקוחות. בתכנית זו כולם יוצאים נשכרים: המפרסם מגיע ללקוחות שלו בצורה ממוקדת ובמינימום הוצאות, מבלי "לבזבז" פרסום לא רלוונטי ליעדים לא רלוונטים; הלקוח נחשף למה שהוא באמת צריך, ואילו הרשת מצידה רוצה ליצור מקסימום התאמות על מנת להרוויח. כך, יש לנו כאן מערכת שכולם מרוויחים ממנה את המקסימום.

 

קידום רשת שותפים – WEBTALENT

מומחי השיווק האינטרנטי של Webtalent יידעו להתאים את הקמפיין האינטרנטי המיטבי עבור העסק שלך. תחילה אנו מבצעים סקר שוק ובודקים את מצב נישת השוק הרלוונטית. לאחר קביעת התקציב לפרסום על ידי הלקוח אנו מגדירים את הקמפיין תוך התייחסות לחתכים הרלוונטים ולמדיות המהותיות. לאורך כל הקמפיין אנו נשארים עם היד על הדופק, בודקים את הנתונים ומשפרים את המיקוד בכדי להביא למיקסום תוצאות, קבלת לידים איכותיים תוך שמירה על עיקרון מקסימום מכירות על ידי מינימום חשיפות.